چگونه وضعيت آنلاين بودن خود را در واتس‌اپ مخفي كنيم؟

۲۸ بازديد

وضعیت آنلاین بودن در واتس‌اپ

 همان طور كه مي‌دانيد، كاربران مي‌توانند با قابليت Last Seen در واتس‌اپ از وضعيت آنلاين بودن‌ افراد در اين پيام رسان باخبر شوند. در اين مطلب با آموزش چگونگي مخفي كردن وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ همراه ما باشيد. 

واتس‌اپ به عنوان يكي از پيام رسان‌هاي محبوب موجود براي پلتفرم‌هاي مختلف محسوب شده كه از قابليت‌‌هاي كاربردي زيادي بهره‌مند شده است. توسط اين اپليكيشن مي‌توان در بستر اينترنت با ساير افراد موجود به شكل‌هاي مختلف ارتباط برقرار كرد. (آموزش كامل ساخت اكانت در واتس‌اپ)

واتس‌اپ براي اينكه بتواند بيشترين تعداد كاربران را به خودش جذب كند، هر سري با آپديت‌هاي جديد، امكانات بيشتري را به اپليكيشنش اضافه مي‌كند و به همين ترتيب در حال طي مسير براي تبديل شدن به پيام رسان شماره يك در كشورهاي مختلف است. (آموزش ساخت گروه در واتس‌اپ)

تنظيمات مربوط به وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ يكي از بخش‌هاي موجود در اين پيام رسان بوده كه مي‌تواند بسيار كاربردي باشد. از اين قسمت مي‌توان نمايش آخرين وضعيت آنلاين بودن خود در واتس‌اپ را مخفي كرد.

براي ايجاد تغييرات در تنظيمات وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ خود، مراحل زير را به ترتيب دنبال كنيد:

  1. آخرين نسخه از واتس‌اپ را از گوگل پلي و يا اپ استور دانلود كنيد.
  2. برنامه را باز كرده و در صفحه اصلي بر روي آيكون سه نقطه كليك كنيد.

Last Seen در واتس‌اپ

  1. بر روي Settings كليك كنيد.

Last Seen در واتس‌اپ

  1. وارد بخش Account شويد.

وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ

  1. بر روي Privacy تپ كنيد.

وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ

  1. بر روي گزينه Last Seen كليك كرده و گزينه مورد نظر را انتخاب كنيد.

وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ

با كليك بر روي Last Seen و انتخاب گزينه Nobody، وضعيت Last Seen در واتس‌‌اپ شما به طور كامل مخفي شده و براي افراد در اين پيام رسان نمايش داده نمي‌شود. در صورتي كه بخواهيد تنها مخاطبين‌تان از وضعيت آنلاين بودن‌ در واتس‌اپ باخبر شوند، مي‌بايست گزينه My Contact را انتخاب كنيد.Everyone هم وضعيت Last Seen در واتس‌اپ شما را براي همه نمايان مي‌كند.

وضعيت آنلاين بودن در واتس‌اپ

متاسفانه واتس‌اپ مانند تلگرام در اين زمينه آنچنان حرفه‌اي عمل نكرده و امكان شخصي سازي بيشتر را به كاربر نمي‌دهد تا با انتخاب افراد به صورت دستي، از نمايش آنلاين بودن خود براي افراد خاص، جلوگيري كرد.

البته مي‌توان از ترفند خاصي در اين زمينه استفاده كرد و توسط آن، به شخصي سازي اين وضعيت پرداخت. براي انجام اين كار مي‌توان مود Last Seen را بر روي حالت My Contatct قرار داد. در اين حالت كه وضعيت آنلاين بودن‌تان تنها براي مخاطبين اشتراك گذاشته مي‌شود، فردي را كه نمي‌خواهيد از Last Seen شما باخبر شود، از ليست مخاطبين‌تان در واتس‌اپ پاك كنيد.

نظر شما در رابطه با قابليت ايجاد تغييرات در وضعيت Last Seen در واتس‌اپ چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.