دانلود مجاني نرم افزار ۱۴۹ دلاري ويرايش عكس

۲۰ بازديد

قطعا بدتان نمي‌آيد يك نرم افزار ۱۴۹ دلاري ويرايش عكس را به شكل مجاني دانلود كنيد. بد نيست بدانيد گوگل نرم افزار  Nik Collection خود را به شكل مجاني براي دانلود در اختيار عموم گذاشته است. اين نرم افزار كه به شكل معمول قيمت ۱۴۹ دلاري داشت، سال ۲۰۱۲ بوسيله گوگل خريداري شد. Nik Collection مجموعه قابل ملاحظه‌اي از امكانات ويرايش عكس را در اختيار شما قرار مي‌دهد. قابليت‌هايي كه با استفاده از آنها مي‌توان يك عكس معمولي را شبيه به عكسي كرد كه يك عكاس حرفه‌اي گرفته است.

نرم افزار Nik Collection هفت افزونه براي كاربران كامپيوترهاي شخصي دارد كه قلمرو وسيعي از امكانات ويرايش عكس را در اختيار قرار مي‌دهد. از اپليكيشن‌هايي كه با فيلترها به اصلاح رنگ عكس مي‌پردازند تا افكت‌هاي خلاقانه، تنظيم نور، رنگ و وضوح.

niki2

اين هفت افزونه به شرح زير هستند:

  • Analog Efex Pro: ايجاد يك فضاي كلاسيك و قديمي براي عكس‌ها
  • Color Efex Pro: مجموعه‌اي جامع از فيلترها براي اصلاح رنگ، روتوش و ايجاد افكت‌هاي خلاقانه
  • Silver Efex Pro: امكاناتي براي تسلط بهتر بر اديت عكس‌هاي سياه و سفيد
  • Viveza: تنظيم رنگ و توناليته عكس‌ها بدون پيچيدگي‌هاي مرسوم
  • HDR Efex Pro: تجربه تمام پتانسيل‌هاي عكاسي به شيوه اچ دي آر
  • Sharpener Pro: آشكار ساختن تمام جزييات پنهان يك عكس
  • Dfine: كاهش نويز تصوير و بهبود كيفيت آن متناسب با دوربيني كه از آن استفاده مي‌كنيد

البته بايد اين نكته را ذكر كرد كه اين نرم افزار با آي‌پي ايران قابل دسترسي نيست.

اپلیکیشن‌های تغییر اندام در عکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای ویرایش عکس در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوند. این اپلیکیشن‌ها امکانات گسترده‌ای برای تغییر ابعاد، شکل، اندازه و ویژگی‌های بدنی افراد در عکس‌ها را فراهم می‌کنند. یکی از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن‌ها، قابلیت اصلاح و تغییر بدنی افراد به شکلی مطلوب و بهینه است. از جمله تغییرات رایج در این اپلیکیشن‌ها می‌توان به بزرگنمایی یا کوچکنمایی بخش‌های مختلف بدن، تنظیم رژیم غذایی، افزایش یا کاهش وزن، تغییر اندازه و شکل اندام‌ها و سایر ویرایش‌های مرتبط با ظاهر بدنی اشاره کرد.

 

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند به سادگی و با چند کلیک، عکس‌های خود را به شکلی جذاب‌تر و زیباتر تغییر دهند. این امکانات به ویژه برای کاربرانی که به دنبال ایجاد یک ظاهر زیبا و جذاب در عکس‌های خود هستند یا نیاز به تغییرات جزئی در ظاهر بدنی دارند، بسیار مفید است. اما لازم به ذکر است که باید با دقت و احتیاط از این ابزارها استفاده کرد تا تغییرات بر ظاهر و اندازه بدنی طبیعی و متناسب با واقعیت باقی بماند و از ویرایش‌های نامتعارف یا افزونه‌های زیادی که ممکن است به ایجاد تصاویر نامعقول و نامناسب منجر شوند، پرهیز شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.