زوم‌اپ: مبارزه با زامبي‌ ها در بازي Stupid Zombies 2

۳۵ بازديد

زوم‌اپ: مبارزه با زامبي‌ ها در بازي Stupid Zombies 2

معمولا زامبي‌ها به دو دسته تقسيم مي‌شوند. زامبي‌هاي كند و تنبل كه نمونه‌اش را در بازي Plant Vs Zombies مشاهده كرده‌ايد و نمونه‌ي ديگر زامبي‌هاي پرجنب و جوش و سرعتي كه در بازي‌هايي نظير Resident Evil 4 (و نسخه‌هاي بعد آن) وجود دارند. در اين بازي اما زامبي‌ها، ساكن هستند و به سمت شما حركت نمي‌كنند كه شايد به همين دليل نيز اسم بازي "زامبي‌هاي احمق" است. به عبارت ديگر در اين بازي خطري شما را تهديد نمي‌كند و تنها دغدغه‌ي شما، كشتن زامبي‌ها خواهد بود و هرچه اين امر با تعداد تير كمتري به سرانجام رسد، ستاره‌هاي دريافتي شما نيز براي هر مرحله افزايش خواهد يافت. در اين بازي شما دو كاراكتر مختلف مرد و زن در اختيار داريد كه هيچ تفاوتي در قدرت‌ها و امكاناتي كه در اختيارتان قرار مي‌دهند ندارند. شيوه‌ي انجام بازي نيز به اين صورت است كه در هر مرحله شما و چند زامبي در نواحي مختلف قرار گرفته‌ايد و بدون آنكه از جاي خود تكان بخوريد، بايد با نشانه‌گيري‌هاي هدفمند، تمام زامبي‌ها را از بين ببريد. البته اين موضوع آسان نخواهد بود چرا كه در هر مرحله تعداد محدودي تير در اختيار داريد كه بايد تنها با همين تعداد، تمام زامبي‌ها را از پا در بياوريد تا به مرحله‌ي بعدي راه يابيد. تنها امري كه بايد مورد توجه خود قرار دهيد انتخاب بهترين زاويه‌ي تير‌اندازي است كه بعد از گذر از چند مرحله، مهارت شما در اين زمينه افزايش خواهد يافت.

stupidzom2

با وجود آنكه در مراحل ابتدايي با زامبي‌هايي بي‌خطر سروكار داريد، با رسيدن به مراحل انتهايي، زامبي‌هايي كه داراي سلاح‌هاي مختلف هستند و با يك تير ازبين نمي‌روند نيز به بازي اضافه خواهند شد تا كار شما را براي گذر اين مراحل سخت‌تر كنند. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد در اين بازي 600 مرحله‌ي مختلف وجود دارد كه تعداد بسيار بالايي براي يك بازي به حساب مي‌آيد به طوري كه تمام كردن آن ممكن است چند ماه به طول بينجامد. گرافيك روان و دلنشين بازي، موسيقي متن هيجان انگيز و بعضا خنده‌دار، حجم مناسب و گيم‌پلي عالي از ديگر ويژگي‌هاي Stupid Zombies 2 هستند. اين بازي براي سيستم‌عامل‌هاي موبايل از جمله اندرويد و آي‌او‌اس، و همچنين براي كامپيوتر(ويندوز 8) نيز منتشر شده است كه از لينك‌هاي زير مي‌توانيد آنها را دريافت كنيد.

بهترین فیلم های زامبی

در این سری نقد و بررسی با معرفی فیلم های زامبی در کنار شما هستیم. قطار بوسان و شبه جزیره یک مجموعه فیلم مستقل از فیلم های زامبی کره ای بشمار می روند که دیدن آنها را پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال بهترین فیلم های زامبی کمدی هستید باید بگوییم سلیقه شما کمی خاص و متفاوت است با این حال می توانید زامبی لند 2019 را تماشا کنید. فیلم های زامبی دوبله فارسی را هم می توانید به همراه خانواده به تماشا بنشینید هر چند تماشای فیلم زامبی محور با زبان اصلی و صداپیشگان فیلم حال و هوایی دیگر دارد. به سراغ لیست 15 تایی از فیلم های خارجی زامبی در سال های اخیر می رویم که اغلب دلهره آور هستند. بهترین فیلم های زامبی

1- فیلم غم و اندوه 2021 The Sadness

در بحبوهه انتخابات دولتی، ویروسی به نام آلوین که خاصیت شدید جهش یافتن دارد و در ساختار کلی آن علائم و تشکل های هاری مشاهده می شود و در خصوص آن در تلویزیون و تمام رسانه ها هشدار های جدی به مردم می دهند، اما مردم آن را کذب می دانند و این رادروغی از طرف دولت در این برهه ی زمانی می دانند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.