شاهكار گران قيمت سوني: OLED A8F

۱۷ بازديد

كمپاني سوني، در جريان نمايشگاه CES 2018 دو OLED جديد خود را رونمايي كرد. اين شركت تلويزيون هاي جديد خود را با عناوين Sony A8F / AF8 OLED معرفي كرده است كه جايگزين A1 در سال گذشته هستند. هر دو OLED از دقت 4K برخوردار هستند و فناوري Dolby Vision را هندل مي كنند. پردازنده اختصاصي اين شركت با نام X1 نيز پردازش هاي اطلاعاتي و تصوير را در Sony A8F / AF8 OLED بر عهده دارد. اينك شركت سوني مدل هاي A8F را قيمت گذاري و آماده عرضه به بازارهاي جهاني كرده است.

بد نيست بدانيد كه اگر به دنبال OLED هاي سوني هستيد، بايد با جيبي پر از پول راهي بازار شويد! در بخش صوتي، Sony يك ساب ووفر جديد را به اين محصولات افزوده است؛ با اين وجود همچنان استفاده از غشاي پنل به عنوان ديافراگم اسپيكر، تكرار شده است. اين حركت موجب كاهش ضخامت و صداي خروجي با كيفيت مي گردد. Android TV سيستم عامل مدل هاي جديد سوني است.

  رنگ گسترده اي با نمايش TRILUMINOS و استفاده از موتور 4K X-Reality PRO، پشتيباني از HybridLog-Gamma و HDR10، توليد در ابعاد 55 و 65 اينچ و سيستم صوتي Acoustic Surface از جمله ديگر ويژگي هاي تزريق شده در تلويزيون هاي OLED جديد Sony به شمار مي روند. هر 3 فرمت HDR شامل HDR10, HLG و Dolby Vision نيز توسط OLED هاي A8F قابل پشتيباني است. شايان ذكر است كه برخي از ويژگي هاي نرم افزاري، پس از بروزرساني سيستم عامل اندرويد در تابستان سال جاري به اين مدل ها افزوده مي شود. در حالي كه بسياري از انتظار مي رفت A8F ارزان تر از A1 باشد، اما اين مدل ها با قيمتي بيش از OLED هاي A1 راهي بازار خواهند شد.

بهترین برند تلویزیون را تعیین کردن می‌تواند وابسته به نیازها و اولویت‌های هر فرد باشد. با این حال، برخی از برندها به عنوان رهبران در عرصه تکنولوژی تلویزیون شناخته می‌شوند. یکی از این برندها، سامسونگ است. با سابقه‌ای درخشان در تولید تلویزیون‌های با کیفیت و نوآورانه، سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای تلویزیون در این حوزه شناخته می‌شود. تلویزیون‌های سامسونگ با ویژگی‌هایی همچون کیفیت تصویر بی‌نظیر، فناوری‌های روز دنیا مانند QLED و OLED، امکانات هوشمندی و طراحی زیبا، توانسته است بازار تلویزیون را متحول کند.

 

همچنین، برند دیگری که در صنعت تلویزیون به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود، سونی است. تلویزیون‌های سونی نیز با تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت تصویر فوق‌العاده و امکانات هوشمندی منحصر به فرد، مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین، سونی بر روی طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت تلویزیون‌های خود تاکید دارد که این موضوع باعث شده است که این برند جزو محبوب‌ترین‌ها در بازار تلویزیون باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.