طراحي گلكسي S9 تغييرات زيادي نسبت به نسل قبلي ندارد

۱۵ بازديد

حدس و گمان‌ها در مورد پرچمدار بعدي شركت سامسونگ بالا گرفته است و حالا برخي از تحليلگران بر اين باورند كه طراحي گلكسي S9 تفاوت بسياري با نسل قبلي خود ندارد. 

شنيده‌ها حاكي از آن است كه پرچمدار آينده كره‌اي‌ها در كنفرانس CES 2018 رونمايي خواهد شد. اين در حالي است كه ايوان بلس، افشا كننده معروف به تازگي در حساب كاربري توييتر خود خبر از نزديك شدن به تاريخ رونمايي از اين محصول داده است. بر اساس همين شايعات، پرچمدار بعدي كمپاني سامسونگ قرار است به صورت كامل از نو طراحي شود. با اين حال تغييرات ظاهري اين پرچمدار، بسيار كم خواهد بود و سامسونگ تلفن هوشمند خود را با همان ظاهر گلكسي اس 8 توليد خواهد كرد.

به نظر مي‌رسد كه سامسونگ از زبان طراحي جديدش كه در گلكسي اس 8 به كار برده رضايت دارد. همين مسئله باعث شده تا طراحي گلكسي S9 به طور كل مشابه نسل قبلي خود باشد و اين شركت بيشتر به تغييرات سخت افزاري در پرچمدار تلفن‌هاي هوشمند خود فكر كند.

علاوه بر اين، سامسونگ تصميم دارد تا قابليت احراز هويت بيومتريك از طريق تشخيص چهره را در پرچمدار بعدي تلفن‌هاي هوشمند خود بهبود بخشد تا رقابتي جديد و سرسختانه را با قابليت فيس آيدي ارائه شده در آيفون 10 از طريق دوربين TrueDepth شروع كند.

گلكسي اس 9 به احتمال زياد با سنسور اثر انگشت در پشت و همچنين بهبود دوربين تشخيص عمق مجهز به ليزر توليد و عرضه خواهد شد. علاوه بر اين، به طور حتم در طراحي گلكسي اس 9 مواردي نظير بهبود قطعات سخت افزاري، كيفيت سنسور دوربين‌ها و همچنين بهبود كيفيت نمايشگر مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس زمان بندي مشخص، شركت كره‌اي سامسونگ بايد در ماه‌هاي ابتدايي سال آينده از پرچمدار جديد خود با عنوان جايگزين گلكسي اس 8 و گلكسي اس 8 پلاس رونمايي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.