نسخه بعدي آيفون ارزان قيمت SE سال آينده عرضه مي‌شود

۱۸ بازديد

آیفون SE2

 اپل تصميم دارد تا آيفون SE2 را به عنوان نسخه اي ارزان قيمت تا سال آينده عرضه كند. اين گوشي با پردازنده A10 Fusion به همراه 2 گيگابايت رم وارد بازار مي شود. 

بر اساس گزارش اخير Economic Daily News، اپل تصميم دارد تا در سال 2018 از نسخه جديد آيفون ارزان قيمت SE رونمايي كند. اين در حالي است كه شايعات پيشين ادعا مي‌كردند كه اپل در سه ماهه ابتدايي سال 2018 نسخه ميان رده تلفن هوشمند خود را معرفي مي‌كند.

همچنين برخي منابع خبري حاكي از آن است كه اپل سفارش توليد انبوه آيفون SE 2 را از همين حالا به همان كارخانه توليد كننده نسخه اول iPhone SE داده است. بر همين اساس، شعبه هندي كارخانه Wistron كه در شهر بنگلور از توابع استان كارناتاكا به حساب مي‌آيد، وظيفه توليد انبوه آيفون اس اي 2 را بر عهده خواهد گرفت.

تلفن هوشمند ميان رده بعدي اپل قرار است با بهبود در بازدهي پردازشي و مشخصا با پردازنده مركزي A10 Fusion و 2 گيگابايت رم و همچنين دوربين تك سنسور 12 مگاپيكسلي در پشت و دوربين فيس تايم با سنسور 5 مگاپيكسلي توليد شود.

نسخه اوليه آيفون اس اي كه در 21 مارس 2016 معرفي شد، با ابعاد و طراحي صنعتي كاملا مشابه آيفون 5 اس توليد شده و تنها از لحاظ سخت افزاري تحت تاثير بهبودهايي قرار گرفته بود.

اما حالا با موفقيت آيفون اس اي و افزايش ميزان توجه‌ها به آن، اپل تصميم دارد تا سياست توليد تلفن‌هاي هوشمند ميان رده را براي بار ديگر ادامه دهد و نسخه جديد گوشي ارزان‌قيمت خود، يعني آيفون SE2 را در سال 2018 معرفي و روانه بازار كند.

تحليل‌هاي پيشين در مورد آيفون‌هاي معرفي شده در سال 2018 خبر از احتمال عرضه سه مدل تلفن هوشمند در فصل مالي سوم اين سال مي‌دادند. بر همين اساس، مينگ چي كو، تحليل‌گر بنياد KGI پيش بيني كرده بود كه هر سه مدل آيفون‌هاي 2018 مجهز به نمايشگر‌هاي بدون حاشيه و بزرگ تر از 4 اينچ خواهند بود.

در صورتي كه اين شايعات صحيح باشند، نسخه 2016 آيفون اس اي، آخرين تلفن هوشمند توليد شده توسط اپل با نمايشگر 4 اينچ به حساب خواهد آمد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.