با اپليكيشن موبايل Revamps در جريان اخبار داغ باشيد!

۱۸ بازديد

با وجود اپليكيشن Yahoo Revamps، اخبار ، محتوا و ويدئو بيشتري براي كاربران در جاده، اداره و يا در حالت استراحت در دسترس خواهد بود.

 

به گزارش كليك، روز پنجشنبه ياهو به روز رساني وب سايت و برنامه موبايل خود را در ايالات متحده منتشر كرد. هم اكنون كاربران مي توانند اخبار ، محتوا و ويدئو بيشتري را در جاده، اداره و يا در حالت استراحت در دسترس داشته باشند.

سيمون خلف طي يك پست وبلاگ بيان كرد: با ارائه اين اپليكيشن، برقراري ارتباط و بحث ها براي كاربران بسيار راحت تر شده است و علاوه بر اين، كاربران مي توانند جريان هاي ادامه دار خبري را به راحتي هر چه تمام تر دنبال كنند.

ياهو اعلام كرد كه استفاده از اخبار و نرم افزار مجله در سال 2015 سر به فلك كشيده است. بنابراين به روز رساني اين هفته باعث مي شود كه يافتن آخرين اخبار و مطالب مورد علاقه تان آسان تر شود. به جاي باز كردن مقالات منحصر به فرد در زبانه مرورگر هاي متعدد، به سادگي بين داستانهاي مربوطه دروني جا به جا شويد و به مطالبي كه ديگران به اشترك گذاشته اند توجه كنيد.همين طور مي توانيد آيكون قلب را لمس كنيد و يا به سادگي براي پيدا كردن ديگر مقالات كليك كنيد.

خلف توضيح داد: زماني كه بر روي محتواي بيشتري كليك مي كنيد، جريان ياهو با علايق شما بيشتر تناسب مي يابد. استفاده بيشتر از برنامه و صفحه اصلي به شما تجربه بهتري خواهد داد.

مطمئنا شما هم موافقيد كه يك داستان خبري بدون مناظره ها و بحث هايي كه بين كاربران بالا مي گيرد، چندان جذاب نيست. ياهو مردم را براي به اشتراك گذاشتن افكار خود و تعامل با جامعه جديد تشويق مي كند. بدين منظور، روي حباب speech بعد از يك مقاله كليك كنيد تا نظرات مهيج مردم در مورد آن مطلب را بخوانيد.

اين سرويس همچنين به كاربران اين امكان را مي دهد تا در جريان داستان هاي زنده و در حال توسعه قرار بگيرند، آخرين اخبار را دنبال كنند و براي هر بروزرساني جديدي كه منتشر مي شود، نوتيفيكيشن دريافت كنند.

اين نرم افزار ياهو  براي دانلود به صورت رايگان از اپ استور و گوگل پلي در دسترس است؛ علاوه بر اين، كاربران وب به سادگي مي توانند به صفحه اصلي ياهو براي بررسي ويژگي هاي جديد مراجعه كنند.

در ماه اكتبر، ياهو نرم افزار ايميل خود را با كلمه عبور و اضافه كردن پشتيباني Microsoft Outlook و AOL Mail دوباره طراحي كرد. در ماه گذشته قابليت اتصال به حساب كاربري جيميل و گوگل اپس نيز به ايميل ياهو افزوده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.