تنظيمات حريم خصوصي در گوشي تنها با يك نرم افزار

۱۴ بازديد

به زودي مي توانيد ده ها تنظيمات حريم هاي شخصي اندرويد را از طريق يك نرم افزار كنترل كنيد 

به گزارش كليك،  از زماني كه جاسوسي هاي سازمان ملي امنيت آمريكا از ارتباطات خصوصي و شخصي شهروندان آشكار شده است، گونه جديدي از نرم افزار ها توليد شده است كه بر روي امنيت و رمز گذاري متمركز است. و تنها به دليل ماهيت غير متمركز و قابليت هاي رمزگذاري  آنها است كه مورد استفاده قرار مي گيرند. حال آنكه بسياري از اين نرم افزار ها تنها كپي اي از نسخه هاي رمزگذاري و تكميل نشده هستند.

در مقابل، اندرويد و ios  تنظيمات حريم شخصي اي بنا كرده اند كه ممكن است در صورت عدم احتياج به،  مثلا يك چت رمزگذاري شده،  براي شما كفايت كند. اما تحليلگران در اين رابطه بر اين باورند كه شما در چنين مواردي،  حداقل به صد مورد تنظيمات حريم شخصي نيازمند خواهيد بود. بهتر است كه يك نرم افزار داشته و ترجيحات حريم خصوصي خود را از طريق آن بررسي كنيد، مجوز هاي لازم را صادر كنيد و تغييرات امنيتي مورد نياز را اعمال كنيد.

محققان دانشگاه كارنگي ملون در آمريكا يك نرم افزار دستيار حريم شخصي  توسعه داده اند كه يادگيري ماشيني داشته و با هوش مصنوعي كار مي كند. اين نرم افزار با پرسيدن سوالاتي در رابطه با تمايلات و تنظيمات امنيتي افراد، مجوزها و تنظيمات انفرادي ديگر نرم افزار ها را اعمال مي كند، سپس بر پايه تمايلات و الگو هاي عملكردي شما ،راه حل هاي اختصاصي ارائه مي دهد. شما قادر خواهيد بود تا تنها با انتخاب چند گزينه، تنظيمات انفرادي همه نرم افزار هاي خود را از يك محل انجام دهيد. ممكن است كه همه پيشنهادات ارائه شده از سوي اين نرم افزار را بپذيرد و يا تنها بخشي از آن ها را اعمال كنيد. هم اكنون اين اپليكيشن در فاز آزمايشي است اما قرار است تا تابستان امسال وارد بازار شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.