نرم افزار جديد براي به اشتراك گذاري تصاوير زنده در ios

۱۶ بازديد

نرم افزار Polaroid Swing اپليكيشن جديدي براي به اشتراك گزاري تصاوير در ios است كه با استفاده از يك كنترل به شما اجازه مي دهد تا “تصوير زنده ” بگيريد. 

به گزارش كليك،  ديروز يك نرم افزار جديد براي به اشتراك گذاري تصاوير در ios تحت ليسانس Polaroid به بازار عرضه شده است. اين نرم افزار كه از سوي توئيتر پشتيباني مي شود قرار است تا تجربه اي مشابه Google Motion Still و يا Apple Live Photo ارائه دهد با اين تفاوت كه به فرمول اين نرم افزار ها يك كنترل حركتي اضافه كرده است.

هنگامي كه نام Polaroid  را مي شنويد،  ممكن است ياد دوربين هاي فوري قديمي و يا تصاوير مربعي دلپذير با رنگ هاي آبي بي افتيد. اما ممكن است ندانيد كه اين نام، اين روز ها چندان شناخته شده نيست.

بله،  آنها چندان شناخته شده نيستند،  مگر اينكه در محصولات گوناگون از سازندگان گوناگون يافت شوند. محصولاتي چون دوربين هاي خودرو،  دوربين هاي GoPro اكشن ، پرينتر هاي موبايل و در آخر اپليكيشن ها.

نرم افزار Polaroid Swing مي تواند،  يك ثانيه كليپ كوتاه در ۶۰ فريم بر ثانيه،  بدون صدا، براي شما ضبط كند. كليپي كه مي تواند با چرخش دستگاه موبايل، تماس دست با آن و يا حركت موس از روي آن ( البته در كامپيوتر هاي خانگي ) پخش شود. سرعت پخش اين فريم ها به سرعت چرخش دستگاه شما بستگي داشته و چنين روش كنترلي نتايج مطلوبي به بار خواهد آورد ، چرا كه تجربه حركت و عمق تصوير را براي شما به ارمغان خواهد آورد. هر چند از نظر زمان تصوير برداري محدود به نظر مي رسد اما امكان حركت از سمتي به سمت ديگر در دستگاه هاي موبايل،  يك درجه شگفت انگيز از تعامل به اين دستگاه افزوده است. نتايج چيزي شبيه كارت هاي هولوگرافي اي است كه برخي از ما از زمان كودكي به خاطر داشتند. چقدر هم خوان،  يك برند قديمي،  خاطره هاي گذشته را زنده كرده است.

به جز اين، Polaroid Swing ،در حوزه ويرايش تصاوير، كار خاصي انجام نداده است. تنها سه فيلتر تصوير پايه و تمام. اما به باور نگارنده اين نرم افزار جذابيت هاي خاص خود را دارد. چيزي كه خوانندگان،  خود بايد آن را امتحان كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.