قابليت تشخيص جعلي بودن اپليكيشن در اندرويد نوقا

۲۰ بازديد

اندرويد ۷ داراي ويژگي هاي جديدي است. يكي از اين ويژگي ها اضافه شدن قسمتي در اطلاعات نرم افزار ها است كه به شما اين امكان را مي دهد كه محل نصب نرم افزار هاي تان را ببينيد. 

به گزارش كليك، طبق اعلام گوگل، پيش نمايش اخير اندرويد ۷ اخرين پيش نمايش اين اندرويد خواهد بود و نسخه نهايي به زودي در اختيار عموم قرار خواهد گرفت و هر چيزي كه انتظار داريد در اين نسخه وجود خواهد داشت. يكي از تغييرات كوچك و البته جذاب در اين نسخه اطلاعاتي در باره ي نرم افزار هاي نصب شده بر روي دستگاه تان است.

در بخشي كه اطلاعات مربوط به نرم افزار هاي نصب شده شما نمايش داده مي شود، قسمتي تحت عنوان ‘store’ اضافه شده است كه اين امكان را به شما مي دهد تا بفهميد اين نرم افزار ها را از كجا نصب كرده ايد، مثلا از گوگل پلي استور نصب كره ايد يا خير.

شايد اين سوال براي شما پيش آمده باشد كه فايده ي اين كار چيست؟ اين كه بدانيم نرم افزار مان را از كجا نصب كرده ايم به چه دردي مي خورد؟ برخي مي گويند كه اين موضوع مربوط به DRM و برنامه هاي كرك شده مي باشد. اما تصور ما اين است كه شركت هاي نرم افزاري از اين قابليت براي از بين بردن نرم افزار هاي جعلي و غير رسمي استفاده خواهند كرد و بد افزار هاي نرم افزار هاي سالم را از بين مي برند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.