هر آنچه درباره گوشي شيائومي مي ميكس 2S مي دانيم؛ بي حاشيه به معناي واقعي كلمه!

۱۹ بازديد

رسانه كليك – شيائومي را مي توان كاشف گوشي هاي بدون حاشيه دانست. اكنون اين شركت چيني در نظر دارد با معرفي مي ميكس 2S به سياست خود در توليد گوشي هاي بي حاشيه ادامه دهد.

 

به زمان معرفي پرچمدار بعدي شيائومي نزديك مي شويم و ويژگي هاي اين محصول بيشتر لو مي رود. در اين مطلب مي خواهيم به كليه شايعاتي كه پيرامون گوشي مي ميكس 2S مطرح شده، بپردازيم.

دو عكس از تلفن هوشمند بعدي شيائومي به تازگي در شبكه اجتماعي چيني Weibo منتشر شده كه در آن شاهد انتشار تصوير رندر شده اين محصول هستيم. اگر اين تصاوير صحت داشته باشد، بايد منتظر معرفي مي ميكس 2S بدون هيچ اثري از نمايشگر برش خورده در آن باشيم.

مي ميكس 2S

تصوير بالا نشان دهنده دستگاهي است كه داراي حداقل حاشيه در اطراف نمايشگر است، موضوعي كه شيائومي در آن شهرت دارد. حتي حاشيه پايين صفحه نمايش بسيار ناچيز است. دكمه هاي پاور و راكر صدا به سمت راست گوشي منتقل شده و به نظر مي رسد اين گوشي داراي رابط كاربري و سيستم عامل MIUI OS باشد.

مي ميكس 2S

در اين تصاوير، اثري از بدنه پشت مي ميكس 2S ديده نمي شود. اما شخص افشاكننده از رندري ديگر پرده برداشت كه دوربين دوگانه اصلي اين گوشي را با چيدمان افقي به تصوير مي كشد.

مي ميكس 2S

چندي پيش برخي تصاوير رندر حكايت از دوربين دوگانه عمودي در محصول بعدي شيائومي داشت؛ لذا بايد تا زمان معرفي آن منتظر بمانيم.

سريع ترين پردازنده دنيا؛ اسنپدراگون 845

شيائومي مي خواهد از سريع ترين پردازنده دنيا در محصولات بعدي خود استفاده كند. به نظر مي رسد مهندسان و طراحان چيني قصد دارند روند بهينه سازي سيستم عامل را به نحوي انجام دهند تا بهترين نتيجه را از پردازنده ساخت كوالكام دريافت كنند.

اولين دوربين دوگانه سري مي ميكس مجهز به هوش مصنوعي است

بر اساس اطلاعاتي كه از فريمورهاي برند شيائومي دريافت شده، مي توان تا حدودي از وجود دوربين دوگانه در محصول بعدي اين شركت مطمئن بود. تصوير زير كه به واترمارك دوربين اشاره دارد، خبر از هوش مصنوعي درون اين دوربين مي دهد. متأسفانه اطلاعات ديگري در حال حاضر پيرامون اين موضوع در دسترس نيست.

مي ميكس 2S

فايل GIF كه به تازگي توسط اكانت رسمي شيائومي منتشر شده، به نظر مي رسد به دوربين دوگانه مي ميكس 2S اشاره داشته باشد.

مي ميكس 2S

دوربين سلفي در محل خود باقي مانده است

برخي رندرهاي اخير Mi Mix 2S شايعاتي را ايجاد كرده مبني بر اينكه دوربين سلفي اين محصول در گوشه راست و بالاي نمايشگر جا خوش كرده و بخش كوچكي از صفحه نمايش را به خود اختصاص مي دهد.

مي ميكس 2S

توسعه دهندگان XDA كه معمولا با فريمورها زياد سر و كار دارند، بر اين باورند كه دوربين سلفي مي ميكس 2S در پايين نمايشگر تعبيه مي شود؛ از اين رو، پيش بيني شده محل قرارگيري آن دقيقا مانند نسل پيشين اين گوشي باشد.

اضافه شدن قابليت شارژ وايرلس

يكي از نقاط ضعف مي ميكس را مي توان فقدان قابليت شارژ بي سيم دانست. با وجود اينكه بدنه گوشي از جنس سراميك بود و اختلالي در سيستم شارژ وايرلس ايجاد نمي كرد، اما شيائومي اين ويژگي را براي آن در نظر نگرفت.

مي ميكس 2S

تصويري كه در بالا مشاهده مي كنيد، از فريمور رسمي MIUI استخراج شده است و به كاربران در مورد نحوه شارژ بي سيم توضيح مي دهد. در اين عكس، تلفن هوشمندي را مشاهده مي كنيم كه تا حد زيادي به مي ميكس 2 شباهت دارد و از شارژ وايرلس پشتيباني نمي كند. از طرفي نام 2S به جاي 3 ممكن است به اضافه شدن چنين قابليتي اشاره داشته باشد.

ساير اطلاعاتي كه در مورد مي ميكس 2S مي دانيم

در حال حاضر اطلاعات دقيقي در مورد مشخصات سخت افزاري پرچمدار بعدي شركت xiaomi در دسترس نيست. اما از اين موضوع مطمئنيم كه گوشي Mi Mix 2S به سيستم عامل اندرويد نسخه 8.0 و infrared LED مجهز بوده و از Google ARCore و دو سيم كارت به صورت همزمان پشتيباني مي كند.

نمايشگر آن احتمالا داراي رزولوشن 1080×2160 و نسبت ابعاد تصوير 18:9 خواهد بود و مسئوليت تأمين توان كليه قطعات بر دوش باتري 3400 ميلي آمپر ساعتي است.

تاريخ رونمايي

پيش بيني مي شود كه مي ميكس 2S روز 27 مارس (7 فروردين 1397) به همراه P20 هواوي رونمايي شود. كه البته اين موضوع هم در حال حاضر در هاله اي از ابهام به سر مي برد.

آيا براي معرفي Mi Mix 2S و اطلاع از مشخصات دقيق آن هيجان زده هستيد؟ منتظر نظرات شما هستيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.