احتمال عرضه مك بوك 13 اينچ و آيپد 9.7 اينچ ارزان قيمت در ماه ژوئن

۱۱ بازديد

رسانه كليك – بر اساس گزارش ديجي تايمز، اپل قصد دارد تا مك بوك 13 اينچ با مشخصات سخت افزاري نه چندان حرفه اي را در پايان سه ماهه دوم سال 2018 عرضه كند.

 

لپتاپ جديد اپل به نظر مي رسد كه از نمايشگر 13.3 اينچ با رزولوشن 1600×2560 (ساخت شركت ال جي) بهره مند بوده و قيمت آن نيز نزديك به مك بوك اير يا كمي بالاتر است.

طبق گزارش هاي پيشين، ال جي كار روي پنل هاي سفارش داده شده از سوي اپل را از ماه آوريل آغاز مي كند و فرآيند توليد مك بوك 13 اينچ از ماه مي يا اوايل ژوئن شروع مي شود. مسئوليت پيكربندي 70 درصد اين دستگاه ها بر عهده شركت كوانتا است و 30 درصد باقي مانده نيز توسط كمپاني فاكس كان توليد مي شود.

اپل در نظر دارد تا حدود 6 ميليون مك بوك 13 اينچ را در سال 2018 به فروش برساند، اما بر اساس اظهارات آقاي Jim Hsiao تحليلگر موسسه تحقيقاتي ديجي تايمز، با توجه به قيمت اين محصول بايد انتظار فروش 4 ميليون دستگاه را داشته باشيم.

از طرف ديگر، توليد كنندگان در حال سرهم بندي و ساخت قطعات آيپد پرو به روز شده و نسخه ارزان قيمت آيپد 9.7 اينچي هستند (محصولات ارزان قيمت اپل امسال معرفي مي شود). بر اساس پيش بيني ها، آيپد 9.7 اينچ جديد در نيمه دوم سال به همراه مك بوك ياد شده در كنفرانس WWDC 2018 كه زمان معمول برگزاري آن در ماه خرداد است، معرفي مي شود. نسخه آپگريد شده آيپد پرو نيز احتمال دارد به همراه آيپد ارزان قيمت معرفي و در نيمه دوم سال به بازار عرضه شود.

تمامي اين شايعات و پيش بيني ها در حال حاضر در حد حدس و گمان است و از آنجا كه هيچگونه مهر تأييدي از سوي مقامات اپل بر روي آنها زده نشده، لذا نمي توانيم به صورت كامل اين موارد را جدي بگيريم. پس بايد تا كنفرانس WWDC 2018 منتظر بمانيم و ببينيم كه چه اتفاقي در انتظار مك بوك و آيپد اپل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.