بازي جذاب قلدر مدرسه در نسخه هاي موبايل در دسترس قرار گرفت

۱۵ بازديد

راكستار گيمز اعلام كرد كه بازي Bully: Anniversary Edition يا قلدر مدرسه براي اندرويد و آي‌اواس در دسترس است. 

كليك– ديروز كمپاني راكستار گيمز، شركت توسعه‌دهنده و ناشر بازي‌هاي ويدئويي اعلام كرد كه با همكاري وار درام استوديوز (War Drum Studios)، عنوان Bully: Anniversary Edition را براي اندرويد و آي‌اواس به قيمت ۶٫۹۹ دلار آمريكا عرضه مي‌كند. در سال ۲۰۰۶ بود كه نسخه ي قلدر مدرسه ارائه شد و اكنون بعد از گذشت ۱۰ سال اين نسخه‌‌ي جديدبراي پلي‌استيشن ۴، منتشر گشته است و راكستار آن را “بهترين عنوان از لحاظ كيفيت بصري و اجراي فني” بر شمرده است.

داستان قلدر مدرسه يا Bully در مورد  پسري ۱۵ ساله به نام جيمي هاپكينز است كه مي خواهد قدرت را در مدرسه به دست گيرد، از ديد منتقدين، اين بازي همچون ديگر بازي هاي راكستار گيمز در نوع خودش شاهكاري بوده است. اين بازي شامل Bully: Scholarship Edition است كه داراي بازي اصلي با محتويات اضافي است و همچنين جلوه‌هاي بصري تا حدود زيادي بهبوديافته است ، كنترل‌هاي جديد و يك بخش چند نفره‌ي جديد با نام  Friend Challenges نيز در بازي ارائه مي‌شوند.

بازي قلدر مدرسه

شما با Friend Challenges، قادر به انجام ميني‌گيم‌هاي بازي مانند نسخه‌ي معمولي خواهيد بود، اما با اين تفاوت كه با بازيكنان ديگر از اين عنوان لذت مي‌بريد و رقابت مي‌كنيد.

Bully: Anniversary Edition به‌صورت كُلي، شامل محتويات زير مي‌شود:

۱-بازي اصلي Bully به همراه مراحل، شخصيت‌ها، ميني‌گيم‌ها و آيتم‌هاي جديد و اضافي از Bully: Scholarship Edition

۲-گرافيك عالي: بافت‌هاي باكيفيت، نورپردازي و سايه‌هاي طبيعي و افكت‌هاي بهتر در اين بازي عرضه شده است

۳-پشتيباني نيتيو از جلوه‌هاي بصري باكيفيت

۴-قابليت ايجاد چالش با دوستان توسط بخش چند نفره‌ي Friend Challenges و آگاهي يافتن از مواقعي كه نوبت شما براي بازي مي‌شود

۵-كنترل‌هاي لمسي هوشمند با دكمه‌هاي متني در صورت نياز براي استفاده‌ي شما مهيا است.

۶-قابليت انتقال سيو از طريق Rockstar Games Social Club

۷-پشتيباني از كنترلر

همچنين اين بازي براي پلي­‌استيشن ۴ به همراه جلوه‌هاي بصري بهبوديافته و پشتيباني از تروفي در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت و مي توانيد مطمئن باشيد كه با  وجود گذشت ۱۰ سال از عرضه‌ي داستان  اصلي‌ برروي پلي‌استيشن ۲، همچنان بازي جالب و لذت بخشي را تجربه خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.