چگونه آهنگ و فيلم هاي گوشي را به صورت بي سيم روي تلويزيون پخش كنيم؟

۲۴ بازديد

رسانه كليك – در اين پست قصد داريم تا آهنگ، تصاوير و فيلم هاي موجود روي گوشي را بر روي تلويزيون و به صورت وايرلس (بي سيم) نمايش دهيم و پخش كنيم و به چگونگي پخش آهنگ و فيلم هاي گوشي روي تلويزيون بپردازيم.

 

حتما براي شما پيش آمده كه بخواهيد آهنگي را كه روي گوشي تان پخش مي‌شود، بر روي تلويزيون و با صداي بلندتر بشنويد يا فيلمي را كه روي گوشي مي‌بينيد، بر روي صفحه نمايشي بزرگ تر مثل تلويزيون تماشا كنيد. 

ما در اين پست به نمايش صفحه و رابط كاربري گوشي به صورت بي سيم و Live بر روي لپ تاپ و تلويزيون پرداختيم. حالا اگر بخواهيم تنها آهنگ و فيلم هاي گوشي را پخش كنيم بايد از روش ديگري استفاده  كنيم، در اين روش فقط مي توانيم آهنگ و فيلم هاي گوشي را همراه با صدا روي تلويزيون پخش كنيم و نمي توانيم رابط كاربري گوشي را روي تلويزيون نمايش دهيم.

البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه تلويزيون شما حتما بايد داراي Wi-Fi باشد و اين قابليت را داشته باشد.

براي پخش آهنگ و فيلم هاي گوشي روي تلويزيون و به صورت بي سيم طبق زير عمل مي كنيم:

ابتدا نرم افزار All Screen را نصب كنيد. براي دانلود اين نرم افزار مي توانيد از گوگل پلي كليك كنيد.

حالا لازم است تا گوشي شما و تلويزيون هر دو به يك مودم متصل شده باشند. در اين روش نيازي نيست مودم شما به اينترنت متصل باشد يا اعتبار اينترنتي داشته باشيد. اگر هم مودم شما داراي اينترنت باشد، درهرحال با اين روش چيزي از اعتبار اينترنتي شما مصرف نخواهد شد و ارتباط بين دستگاه اندرويدي و مودم فقط از طريق امواج بي‌سيم در محدوده‌ نهايتاً ۵۰ متري مودم خواهد بود.

حتي اگر درجايي باشيد كه مودم وايرلس در دسترس نباشد با فعال كردن حالت Mobile Hotspot دستگاه اندرويدي شما خود از طريق قابليت هات اسپات اندرويد خود تبديل به يك مودم وايرلس مي‌شود.

پس از اين كه گوشي و تلويزيون را به يك مودم مشترك وصل كرديد، برنامه را باز كنيد تا نرم افزار تلويزيون شما را پيدا كند.

پخش آهنگ و فيلم هاي گوشي روي تلويزيون

بعد از شناسايي تلويزيون آن را برگزينيد.

پخش آهنگ و فيلم هاي گوشي روي تلويزيون

سپس از منوي كشويي سمت چپ بخش هاي فيلم و اهنگ و گالري مي بينيد، حتي مي توانيد فايل هاي موردنظرتان را از Google plus يا Dropbox انتخاب و روي تلويزيون پخش كنيد.

پخش آهنگ و فيلم هاي گوشي روي تلويزيون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.