چطور بدون نياز به اينترنت چت كنيم؟

۱۹ بازديد

رسانه كليك – در اين مطلب قصد داريم نرم افزاري را معرفي كنيم كه امكان چت كردن بدون اينترنت و تماس رايگان را براي كاربران فراهم مي‌كند. با اين ترفند حتي مي توانيد براي يكديگر فايل هاي چند رسانه اي ارسال كنيد.

 

نرم افزار Wi-Fi Talkie براي استفاده در مواقعي است كه به اينترنت دسترسي نداريد و يا پوشش تلفن همراه مناسبي وجود ندارد. اين نرم افزار صرفا امكان چت كردن بدون اينترنت با افرادي را فراهم مي‌آورد كه اطراف شما باشند، به طوري كه حتي مي‌توانيد بدون هزينه با آنان تماس تلفني برقرار كنيد.

حتما براي شما اين سوال پيش آمده كه چت كردن بدون اينترنت چطور ممكن است!

نرم افزار Wi-Fi Talkie با استفاده از واي فاي گوشي هايي كه در يك محدوده مشخص قرار دارند، اقدام به ساخت يك شبكه مخصوص به خود مي كند. بنابراين هر چه به تعداد كاربران اين برنامه افزوده شود يك شبكه گسترده به وجود مي آيد.

سه شرط براي استفاده از اين نرم افزار وجود دارد: اول اينكه هر دو نفر اين نرم افزار را بر روي گوشي خود نصب كنند. دوم اينكه هر دو يا چند نفر، بايد به يك مودم يا هات اسپات مشترك متصل باشند و سوم اينكه هر دو يا چند نفر، در يك محدوده معيّن حضور داشته باشند(اين محدوده بستگي به مقدار پوشش دهي مودم يا هات اسپات شما دارد. يعني به اندازه اي كه گوشي شما سيگنال هاي مودم را بگيرد و ارتباط مودم با گوشي ها قطع نشود).

نيازي نيست مودم به اينترنت متصل باشد يا اعتبار اينترنتي داشته باشيد. اگر هم مودم داراي اعتبار اينترنتي باشد، در هر حال با اين روش چيزي از اعتبار اينترنتي آن مصرف نخواهد شد و ارتباط بين دستگاه اندرويدي و مودم فقط از طريق امواج بي‌سيم خواهد بود.

همچنين در حالت هات اسپات با فعال كردن Mobile Hotspot دستگاه اندرويدي شما تبديل به يك مودم وايرلس مي‌شود و كافي است تا طرف مقابل به هات اسپات شما متصل شود تا امكان مكالمه رايگان و چت كردن بدون اينترنت برايتان فراهم شود.

چون اين نرم افزار در محدوده هاي مشخصي كار مي كند(محدوده پوشش دهي مودم يا هات اسپات) و افراد براي استفاده از آن بايد در اين محدوده باشند، شايد براي شما استفاده از اين نرم افزار براي چت كردن يا تماس گرفتن خنده دار باشد و استفاده از آن را بيهوده بدانيد، ولي اينطور نيست و مي توان استفاده هاي جالب و خوبي از اين نرم افزار كرد. براي مثال چند استفاده از اين نرم افزار را بيان مي كنيم: استفاده به عنوان بي سيم(واكي تاكي) – گفتگو در مكان هاي پر سر و صدا – ارتباطات در دفتر (مانند منشي و مدير) – ارتباط در مدرسه و دانشگاه – گفتگوي گروهي و همچنين در كنار اين ها مي توانيد براي يكديگر فايل هايي با سرعت ۲۴ مگابايت بر ثانيه ارسال كنيد و آن را جايگزين بلوتوث كنيد.

چگونه با اين نرم افزار كار كنيم؟

براي ايجاد چت بدون اينترنت و ايجاد تماس هاي رايگان طبق زير عمل كنيد.

ابتدا نرم افزار را از گوگل پلي دانلود و آن را نصب كنيد. براي دانلود نرم افزار از گوگل پلي كليك كنيد.

سپس آن را باز كنيد و از منوي كشويي، گزينه Network Manager را بزنيد.

Wi-Fi Networks ليست مودم ها و شبكه هايي كه در اختيار داريد را نشان مي دهد، ولي اگر مودم نداريد يا در مكاني هستيد كه به مودم دسترسي نداريد، خوتان مي توانيد با فعال كردن My Wi-Fi Hotspot شبكه ايجاد كنيد.

چت كردن بدون اينترنت    چت كردن بدون اينترنت

حالا گوشي هايي كه به يك مودم مشترك متصل شده باشند، يا هر گوشي كه به هات اسپات گوشي شما متصل شود در قسمت People نمايش داده خواهد شد، و شما مي توانيد ليست افرادي را كه با آن ها چت كنيد يا تماس بگيريد را مشاهده كنيد (حتي مي توانيد تماس گروهي ايجاد كنيد).

چت كردن بدون اينترنت

حالا براي ايجاد چت و تماس هاي بدون اينترنت و بدون هزينه، مخاطب مورد نظر را لمس و گزينه هاي تماس يا چت را بزنيد.

چت كردن بدون اينترنت   چت كردن بدون اينترنت   چت كردن بدون اينترنت

اگر با كيفيت ارتباط صوتي مشكل داريد از منوي كشويي Preferences را بزنيد و گزينه Keep Screen On را فعال كنيد. براي تغيير نام هم مي توانيد از منوي كشويي My Profile را بزنيد و نام كاربري خودتان را تغيير بدهيد و تصويري به عنوان پروفايل تنظيم كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.