آموزش: لمسي كردن نمايشگر تمام لپتاپ ها با ايربار

۱۶ بازديد

لپتاپ هاي لمسي زيادي اين روزها در بازار هستند كه شايد شما را هم به فكر ارتقا انداخته باشند اما به دليل دردسرهاي تعويض و البته هزينه هاي آن، بي خيالش شده باشيد. امروز مي خواهيم با گجت جالبي به نام Airbar (ايربار) كه نمايشگر لپتاپ شما و يا هر لپتاپ ديگري را لمسي مي كند آشنا شويم! اين يك حقه نيست، به ما اعتماد كنيد و با ترنجي همراه باشيد.

 

گجتي به نام AirBar به تازگي ارايه شده است كه شما را قادر مي سازد لپتاپ خود را تبديل به يك لپتاپ با صفحه نمايش لمسي كنيد و اين كار به راحتي هر چه تمام صورت مي گيرد! كافي است ايربار (Airbar)‌ را با USB به دستگاه خود متصل كنيد و آن را زير نمايشگر قرار دهيد، تمام! بدين صورت نمايشگر لپتاپ شما لمسي مي شود، شايد باور نكنيد به همين دليل شما را به تماشاي ويديو زير دعوت مي كنيم:

 

 

همانطور كه ديديد اين ابزار جانبي مفيد براي لپتاپ هايي در اندازه هاي ۱۱٫۶، ۱۳٫۳، ۱۴ و ۱۵٫۶ اينچي موجود است كه بازه وسيعي از لپتاپ ها را شامل مي شود. ايربار (Airbar) به صورت رسمي با سيستم عامل هاي ويندوز و كروم ارتباط برقرار مي كند اما همانطور كه ديديد تا حدودي روي مك بوك ها نيز عملكرد دارد اما ناقص. نظر شما چيست؟ به نظر شما چنين گجتي براي شما لازم است؟ به نظر ما اگر قيمت مناسبي داشته باشد، دستگاه بسيار جالبي است.

موبایل و لپتاپ دو دستگاه الکترونیکی بسیار معروف هستند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. اولین تفاوت مهم بین این دو دستگاه، اندازه و قابلیت حمل آنهاست. موبایل‌ها به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک‌تر خود، به راحتی قابل حمل هستند و کاربران می‌توانند آنها را در هر مکان و زمان با خود داشته باشند. از طرف دیگر، لپتاپ‌ها اندازه بزرگتری دارند و برای حمل و نقل نیازمند کیف یا کیس خاصی هستند، اما به دلیل ابعاد بزرگتر، صفحه نمایش بزرگتری دارند که امکان مشاهده و ویرایش محتوا را راحت‌تر می‌کند.

 

یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های موبایل و لپتاپ، قابلیت‌ها و عملکرد آنهاست. موبایل‌ها معمولاً برای استفاده‌های روزمره مانند تماس، پیامک، مرور وب، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های کوچک طراحی شده‌اند. از طرف دیگر، لپتاپ‌ها قابلیت‌های بیشتری دارند و برای انجام کارهای پیچیده‌تر و حرفه‌ای مانند ویرایش فیلم، طراحی گرافیکی، برنامه‌نویسی و کارهای دفتری بسیار مناسب هستند. به طور کلی، موبایل‌ها برای استفاده‌های معمولی و روزمره مناسب‌ترند در حالی که لپتاپ‌ها برای کارهای پیچیده و حرفه‌ای بیشتر مناسب هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.