معرفي تمام بازي هاي جديدي كه در E3 2017 اعلام شدند (بخش سوم)

۱۵ بازديد

org pic

مراسم E3 2017 با تمام پستي ها و بلندي هايش به اتمام رسيد. اين بار هم در اين مراسم شاهد معرفي بازي ها و IP هاي جديد از سوي كمپاني هاي سازنده بازي هاي رايانه اي شديم. 

به گزارش كليك، مراسم E3 2017 با تمام پستي ها و بلندي هايش به اتمام رسيد. اين بار هم در اين مراسم شاهد معرفي بازي ها و IP هاي جديد از سوي كمپاني هاي سازنده بازي هاي رايانه اي شديم. در ادامه به بخش سوم معرفي بازي هاي معرفي شده در اين رويداد مي پردازيم.

 

1th pic

كمپاني يوبي‌سافت در طول كنفرانس خود از يك بازي جذاب ديگر به نام Starlink: Battle for Atlas رونمايي كرد. اين بازي را مي توان تركيبي از دو بازي Mass Effect و No Man’s Sky دانست كه المان‌هايي از بازي هاي اكشن و تخيلي در آن به چشم مي خورد. اما ويژگي اصلي درباره اين بازي امكان استفاده از افزونه‌هاي فيزيكي جانبي است. به عنوان مثال كاربران قادر خواهند بود با خريد يك افزونه فيزيكي به شكل يك سفينه فضايي يا يك اسلحه و نصب آن بر روي كنترل كنسول خود (شامل ايكس باكس، پلي استيشن يا نينتندو سوييچ) توانايي هاي خاصي در بازي به دست آوردند. توضيحات بيشتري درباره Starlink منتشر نشده و تنها مشخص شده است كه عرضه بازي براي سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

2th pic

بازي Super Lucky’s Tale يك نسخه‌ي كامل و گسترش يافته از نسخه‌ي Virtual Reality بازي است. اين بازي براي اولين بار در ماه مارس ۲۰۱۶ به عنوان يكي از بازي‌هاي لانچ هدست واقعيت مجازي Oculus Rift منتشر شد. هم‌اكنون نسخه‌ي معمولي و استاندارد Super Lucky’s Tale بر روي تلويزيون‌ها در حال طراحي و توسعه است.

3th pic

بازي Transference يك عنوان در ژانر وحشت و معمايي است كه گيمر‌ها در اين بازي به كشف تجربيات تهاجمي از كاراكتر‌ها و شخصيت‌هاي داستان بازي مي‌پردازند. اين بازي هم براي هدست‌هاي واقعيت مجازي (VR) و هم براي كنسول‌هاي بازي عرضه خواهد شد. سازندگان بازي Transference در ارائه‌ي برخي از جزييات بازي گفته‌اند كه Transference  قصد دارد فاصله ميان فيلم‌هاي سينمايي و بازي‌هاي ويدئويي را با يك تجربه عجيب در دنياي واقعيت مجازي پر كند. بر اساس گفته‌هاي كمپاني يوبي‌سافت، اين بازي براي پلتفرم‌هاي PS4، Xbox One و PC از طريق هدست‌هاي واقعيت مجازي PS VR، Oculus Rift و HTC Vive قابل بازي است. Transference  هنوز تاريخ عرضه دقيقي ندارد اما براي انتشار در بهار سال ۲۰۱۸ آماده مي‌شود.

5th pic

بازي A Way Out جديدترين عنوان در حال ساخت استوديو‌اي است كه طراحي،توسعه و ساخت بازي Brothers: A Tale of Two Sons در كارنامه بازيسازي‌اش دارد. بازي A Way Out عنواني جديد و دو نفره در سبك اكشن ماجراجويي بوده، كه شما را در نقش دو خلاف كار فراري قرار داده، كه بايد با كمك يكديگر از دست پليس و ساير خلافكاران، فرار كنند. همانند اولين بازي منتشر شده از Haze Light كه در سال ۲۰۱۴ عرضه شد، A Way Out نيز بر روي كنترل دو نفره بازيكنان تمركز دارد. داستان اين عنوان بر روي دو زنداني در دهه ۷۰ ميلادي تمركز داشته كه از زندان گريخته و بايد از دست زندانيان ديگر و پليس‌ها فرار كنند. اين عنوان از داستاني جدي و تاريك بهره خواهد برد. برخلاف عنوان Brothers: A Tale of Two Sons، اين عنوان جديد كاملا به صورت دو نفره انجام شده و داستان را از دو سوي مختلف دنبال خواهد كرد. عنوان A Way Out قرار است اوايل سال ۲۰۱۸ براي پلتفرم‌هاي PS4،Xbox ONE و PC عرضه شود.

4th pic

بازي Yoshi عنوان Standalone و ماجرايي است با تركيب داستان‌هاي Yoshi و دنياي Yoshi Wooly طراحي و توسعه خواهد شد. اين بازي براي عرضه در يكي از ماه‌هاي سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

6th pic

دنباله بازي Wolfenstein: The New Order سال ۲۰۱۴ بالاخره به صورت رسمي در كنفرانس كمپاني Bethesda مراسم E3 2017 معرفي شد. اين قسمت Wolfenstein II: The New Colossus نام دارد. همان‌طور كه تيزر سال گذشته نشان داد Wolfenstein II: The New Colossus قصد دارد با معرفي شخصيت‌هاي جديد و همچنين بازگشت BJ Blazkowicz از كاراكتر‌هاي اصلي اين فرانچايز محبوب، تبلوري نوين از روح فرانچايز Wolfenstein را ارائه دهد. Wolfenstein II: The New Colossus با موتور ID Tech6 توسط استوديو MachineGames در حال طراحي و توسعه است و در ۲۷ اكتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) براي پلتفرم‌هاي XBOX ONE , PS4 و PC عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.