جزيره كيش ميزبان نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات

۱۷ بازديد

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات

نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات ارديبهشت 97 به ميزباني كيش برگزار مي‌ شود. 

به گزارش كليك به نقل از روزنامه كسب و كار كيش؛ در نشستي كه با حضور مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد كيش، مجري نمايشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات و اصحاب رسانه برگزار شد، امير سوداگران از بر پايي نمايشگاه بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات كيش با عنوان اختصاري كيتكس “kitex” خبر داد.

مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به تأكيدات دكتر انصاري لاري در خصوص تبديل كيش به شهر خلاق با رويكرد هنرهاي رسانه‌ اي عنوان كرد: توسعه زيرساخت‌ هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات از ضرورت‌ هاي جزيره كيش در مسير تبديل شدن به شهر خلاق است به همين منظور پيش بيني شده تا يكسال آينده فيبر نوري جزيره كيش ۶۵ كيلومتر توسعه يابد. همچنين گسترش خدمات دهي و دامنه فعاليت اپراتور تلفن همراه كيش و توسعه مناطق تحت پوشش اينترنت واي فاي به صورت رايگان از ديگر برنامه‌ هاي در حال پيگيري در اين حوزه است.

وي اظهار داشت: علاوه بر اقدامات زيرساختي در حوزه نرم افزاري نيز برنامه‌ هاي مختلفي در حال اجراست. راه اندازي اپليكيشن I kish به عنوان بستري براي ارائه خدمات گردشگري و برگزاري برنامه‌ هايي مانند نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات كيش با عنوان كيتكس از جمله اين اقدامات است.

مراد پور مجري نمايشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز در اين نشست تصريح كرد: اين نمايشگاه سوم تا ششم ارديبهشت در فضايي به وسعت ۲۱ هزار مترمربع برگزار مي‌ شود و در سه حوزه شهر هوشمند، اينترنت اشيا و هنرهاي رسانه‌ اي، فعالان عرصه‌ هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات توانمندي‌ هاي خود را عرضه مي‌ كنند.

به گفته مراد پور برگزاري ماراتن استارت آپ ها، راه اندازي فن بازار و عرضه سهام شركت‌ هاي فعال در اين زمينه به همراه برپايي مسابقه و كارگاه از ديگر بخش‌ هاي اين نمايشگاه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.